leva med eller inte kunna leva utan?

Tänk hur mycket tider man egentligen lägger ner på tankar och funderingar. Man går hela tiden runt och funderar på om sin partner är den rätta, eller dom som lever själva lägger ner tid på att hitta den rätta. Men vad är det egentligen vi söker efter? Jag har hela tiden letat efter någon jag kan leva med, eller funderat på om jag kan leva med den jag är med. Jag insåg efter ett tag att det är många jag kan leva med, så vem är då den rätta för mig? Efter något år insåg jag att det inte handlar om vem man kan leva med, utan vem man inte kan leva utan. Frågan som förut varit så svår att lista ut och det som förut kändes omöjligt att svara på har förändrats då svaret helt plötsligt blev självklar när man vände på frågan. Det finns många tjejer/killar man kan leva med, men det finns nog bara en man inte kan leva utan, och den personen måste nog vara den rätta. Det kan även kännas som om du inte kan leva med någon, men tanken på att leva utan den personen dödar sig inombords.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0